vrijdag 6 april 2012

a cup of tea darling ?

In mijn atelier heb ik altijd graag bloemen. Het nadeel van snijbloemen is dat ze rap kunnen verwelken dus vanaf nu plantjes ! Deze leuke thee tassen vond ik in de kringloopwinkel. Ik vind het zelf mooi en een leuke manier om ze op mijn bureau te decoreren.


Achter al dat planten kreeg ik zin in mijn nieuwe verslaving = griekse salade met kruidenkaas. Dit is eigenlijk witte kool die zoetzuur is.

Zolang ik dat eet in de plaats van chocolade .... dat is toch minder erg ;)

Nog leuk om te weten = Toen mijn papa thuis kwam zag hij direct de thee tassen en keek me met volle verbazing aan en zei = charlotte zo mooie tassen , waarom gebruik je die daar voor? Hij was direct gerustgesteld als ik hem zei dat ze van de kringloopwinkel kwamen. Nee papa ik heb niet in mama haar kast gezeten ;)

groetjes charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten