woensdag 4 juli 2012

Een nieuw speeltje voor Vuitton

Mijn madammen ( Vuitton en luca) zijn nogal aanhankelijke katten. Luca verteld haar verhaal tegen mij al miauwend en na 5 min haar gedragen te hebben als een baby'tje huppelt ze heel de dag verder. Vroeger was vuitton ook zo maar de laatste tijd gaat ze niet ver dan 100m van de deur en loopt ze achter mij als een klein kind. Die heeft  een nieuw speeltje nodig.

Dus ik kwam op het idee ik maak iets met wat spulletjes dat ik hier heb liggen. Ik wou nog eens een pop maken zoals je die als kind maakte --> papa heb jij nog kapotte sokken?

Dit poppetje is het geworden met wat knopen , een restje vilt , een strikje en wat touw kreeg het vorm.


En ja nu is ze tevreden maar haar nieuw speeltje al denk ik dat ze het meer ziet als een nieuwe kameraad.

groetjes charlotte !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten