vrijdag 6 juli 2012

speldenkader

Ik heb mezelf ondertussen al een paar maanden beloofd , ik ga me een tof speldenkussen maken. Nu over het algemeen liggen de spelden of wel in een doosje of verspreid over mijn bureau. Ik wou iets dat ik altijd op mijn bureau kan laten liggen dus de denk molen ging aan de slag.


Ik kreeg direct een idee , ik had namelijk een tijdje geleden een houten kadertje gekocht voor 10 cent. Dit zou mijn speldenkussen worden.

Met wat witte verf ging ik dan maar aan de slag. Ik zocht een leuk stofje en maakte er een kussentje van. Na een beetje geklungel omdat ik wat had overdreven met "ik heb zeker 1 a 2 cm extra nodig" paste het toch.

En dit is het resultaat!

Ik had nog een leuk kaartje liggen dat er wel bijpasten dus dat kon ik er al opspelden. Nu past mijn speldenkussen perfect op mijn bureau !

groetjes charlotte

6 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Haha, klungelen hoort bij creatief bezig zijn (iig wel in mijn geval).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja van klungelen word je eigenlijk creatief :)

      groetjes charlotte

      Verwijderen
  2. je hebt wel leuke originele ideetjes hee
    houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk en dit vind ik nou ook hartstikke leuk!! Dank je voor je berichtje!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen