zaterdag 11 augustus 2012

constantino

Constantino is geboren. Hij is het zoontje van een vriendin haar vriendin. Ik geef graag een cadeautjes maar ik moet jammer genoeg ergens de lijn trekken want voor ik het anders besef geef ik iedereen nog iets in het dorp. Dus koos ik voor kleine cadeautjes maar wel persoonlijk.


Ik had al een tijdje flockfolie liggen dus perfect om het eens te proberen. Ik had al een paar keer het "stropdasje" gezien op blogger en vind het eenvoudig maar toch ozo schattig !

De mama is verzot op aapjes dus tekende (probeerde) ik een aapje. Binnen in staat een leuk gedichtje.

Het aapjes virus zette zich voort op het slabbetje dat ik toevallig tegen kwam in een winkel

En tenslotte nog een wasdraad met baby sokjes

Groetjes charlotte


ps : vergeet niet dat de Give-Away nog steeds loopt klik hier en waag je kans !


3 opmerkingen: