woensdag 29 augustus 2012

Theezakjes

Ik vond bij stipje deze leuke zakjes voor snoepjes. Binnenkort is mijn beste vriend jarig en hij drink graag eens thee. Ik maakte de zakjes wat groter en ipv snoep paste er een theezakje in !


Hij drinkt graag fruit thee dus kocht ik wat van alles.


Ik had nog leuk papier liggen en begon dan maar te stikken. Het lijkt wel een beetje werk maar het gaat rap.Wil je weten hoe je ze maakt ga dan naar fun.kyti.me . Je kunt ook bij haar papierprints downloaden voor de snoepjes te maken.


Ik vond deze leuke grote schroefpot en vulde deze met de theezakjes.

Groetjes charlotte

Nog 2 dagen en de Give Away is gedaan , waag nog snel je kans dus !
klik snel hier -->give-away

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je super lieve berichtje.
    En wat zijn ze gaaf geworden !!
    wat staat dat ontzettend leuk zo in een pot .
    echt genieten gewoon zonde om ze open te maken.
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt... je vriend zal erg blij zijn!
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen