zaterdag 1 september 2012

Naomie en haar lepelverzameling

Ik zit ondertussen op postcrossing. Ik kreeg de opdracht om naar Paulina te sturen. Ik bekeek haar profiel ( een hele lijst onderwerpen waar zij in geintresseerd was) om zo te zien wat voor een kaartje ik kon sturen. Helemaal vanonder vond ik deze link. Ze verteld er over haar dochter Naomie en haar hobby. Daarom besloot ik een kaartje te maken zodat Naomie er de lepels kon afhalen.

Naomie is zeer slechtziend en daarbij ook doof. Het ontroerde me dat iemand zo gelukkig kan worden van een plastieke lepel. Wees nu eerlijk hoe vaak hebben jullie al een lepeltje van een ijsje weggegooid? Ik vaak, maar vanaf nu verzamel ik plastieke lepels voor haar.

groetjes charlotte

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart. En helemaal nu ik weet naar wie je hem stuurt :)

    BeantwoordenVerwijderen