zaterdag 27 oktober 2012

Cupcake-bolletjes voor halloween

Ik blijf nog wat rond het thema Halloween. Ik had nog ergens wat cupcake mix liggen en wou deze opgebruiken. Ik maakte dit beslag en begon er mee te experimenteren. Ik deelde het deeg in 3 en voegde wat leuke dingen toe. ( Ik gebruikte de vorm van cake-pops)

het werd:
Een appelbolletje : voeg stukjes appel toe , vanille suiker
Een oranjebolletje : voeg wat oranje kleurstof toe en ik gebruike geconfeite aardbeien als " stukjes vinger" , je kan ook andere dingen gebruiken hiervoor ,dus gebruik je verbeelding maar.
Een chocolade monster balletje: Voeg wat cacao poeder toe of eventueel een speciale kleurstof met chocolade smaak. Wat vlokjes chocolade naar keuze.


Zoals je ziet ( niet zo duidelijk op de foto) had ik 3 kleuren. Nu nog leuk inpakken en je heb een leuk cadeautje voor je vrienden of familie.


Veel Halloween plezier !

groetjes charlotte


 

2 opmerkingen: