woensdag 26 december 2012

kerstsfeer


 
Op kerstavond hebben we ons glaasje champagne gedronken in de zetel. Ik maakt een tafeltje klaar om de hapjes op te zetten. Door in glazen potjes wat kersballetjes te doen en deze af te wisselen met kaarsje (en wat glitters) was het kerst gevoel aanwezig. Mijn meter ( mamarina) maakte het kerststukje voor op deze tafel.
 
De eettafel heb ik simpel gehouden omdat er nog een gourmet toestel op tafel moest staan en veel eten. Dit bloemstuk werd gemaakt door mijn oma ( die elke jaar wel 50 kerststukjes maakt voor veel kennissen. Ze heeft een groot en goed hart ons oma ! ). Op iedereen zijn bord legde ik een kaartje met een persoonlijke boodschap. 

 
 
Dit ideetje zag ik toevallig in de libelle. Makkelijk te verzetten als het toestel op zijn plaats gezet moest worden.
 
Om het romantisch te maken vulde ik enkele van mijn mooie tasje op mijn kaarsjes. Een heel mooi effect creërde het. Ik ben alvast van van de tasjes!
 
Geniet nog van de feestdagen !
 
groetjes charlotte

5 opmerkingen:

  1. ziet er gezellig uit! groetjes thuis van ons :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit bij jullie. Fijn dat je zo genoten hebt.
    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi bloemstuk van oma en inderdaad erg gezellig... geniet nog zoveel je kan!
    Marina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi bloemstuk van oma!

    Het ziet er erg gezellig uit bij jullie... geniet nog zoveel je kan!
    Marina
    X

    BeantwoordenVerwijderen