vrijdag 22 februari 2013

Passi passé

 
http://www.passipasse.be/ ik zou zeggen allen daar heen ! Zaterdag 2 maart bestaan ze 1 jaar en dat gaan ze vieren ! In sint-niklaas dicht bij het station ( mercatorstraat 64) bevind de winkel zich maar ga zeker eens naar de web-shop.

Zelf koop ik er zo vaak leuke spulletjes dat het nu moeilijk is om alles te tonen maar hier toch enkele spulletjes die ik heb of wil.
Mijn retro blauw telefoon ! Vanaf nu telefoneer ik in stijl ;)
Als ik een slaatje of iets anders meeneem naar school is dit steevast mijn bestek. Het maakt mijn maaltijd altijd dat tikkeltje leuker.

Dit jurkje zou ik graag hebben. De hele look is geweldig en zowel chic als hip om een avondje te stappen. Staat alvast op mijn lijst !

Staat natuurlijk op iedereen haar lijstje. Een retro zonnebril .... laat de zomer maar komen !

Dus kortom alleen daar heen zaterdag 2 maart om te gaan winkelen en een lekkere cocktail te gaan drinken !

groetjes charlotte




 

1 opmerking:

  1. Leuk maar voor mij iets te ver... superleuk bestek ik zie je er al mee eten:) telefoon is ook mooi:)

    De zon mag inderdaad komen, laat ons het jurkje maar zien als het af is!
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen