vrijdag 7 juni 2013

Ontspannen in de tuin

Ik woon in een klein dorpje. Ik hou echt van mijn huis. We hebben een grote tuin waar ik heel graag in wandel. De katten en mijn varken houden me dan ook vaak gezelschap tijdens het wandelen. Tijdens de examens is het dan ook mijn gewoonte om regelmatig zomaar eens een wandeling te maken in de tuin. Ik besloot dan maar om eens de bloemen van dichterbij te bekijken.

Natuurlijk zijn er nog meer bloemen maar die toon ik wel op een andere keer ;)

Toen ik  een jaar geleden terug ging studeren was er iets dat ik meer wou doen... mijn nagels lakken. Ik kan echt niet goed nagels lakken :). Je kunt mij echt als testpersoon zien, kan ik er deftig mee lakken --> dan kan iedereen het!

Ik ben verzot op de nieuwe lijn van bourjois de 'So lague". Je hebt ze echt in veeeeeel kleuren. Ik ging deze keer voor iets wat ik anders niet direct zo kiezen. De andere kleuren toon ik binnenkort ook wel eens ;) ( let niet op mijn slechte lak techniek !)
Groetjes charlotte
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten