zaterdag 6 juli 2013

Dagje weg

Ik heb deze week al zoveel gedaan, maar het leukste was met Laura (bijna 9) en Nora (7) naar het domein Puyenbroeck te wachtebeke. We hebben de dieren bezocht, iets gegeten, in de overdekte speeltuin gezeten ( is in het restaurant), minigolf, buiten gespeeld en veel gewandeld! Ik wou een frisse snack meenemen voor 's middags dus ik koos voor watermeloen. Dat is altijd lekker bij warm weer, maar het kan soms een plakkerige boel worden. Ik herinnerde dat iemand vroeger voor mij ook eens met fruit iets leuk had gedaan. Als kind vond ik dat super dus ik besloot om ook zoiets voor de meisjes te doen.


Met een bloemen uitsteek vormpje kreeg ik deze leuke stukjes watermeloen.

Het dier dat ze het leukste/mooiste vonden werd Meneer Pauw.
 
 
Als klein meisje vond ik pauwen ook fascinerend. Mijn pepe had er één lopen in de tuin. Ik ging dan expres dicht bij de pauw zodat hij zijn veren openzetten. Al die ogen en die kleuren zijn toch prachtig!? Op zoek gaan in de tuin achter veren die de pauw verloren had vond ik ook super leuk.
We kwamen ook veel bloemen tegen, maar ik toon jullie enkel deze foto omdat ik bij zo een foto direct tussen de bloemen wil gaan liggen. Hebben jullie ook soms dat gevoel als je zo iets ziet?

Geniet nog van het weer en voor degene onder ons geniet van jullie vakantie!
Groetjes Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten