vrijdag 23 augustus 2013

Klusjes doen met veel pauze!

Nu dat het vakantie is zorg ik voor het gezin. Drie maanden moet mijn mama niet koken, boodschappen doen en het dagelijkse opruimen. Ik vind dat dat het minste is dat ik kan doen. Het hele schooljaar zorgt zij voor mij. Natuurlijk moet ik ook grote kuis doen waarvoor ik in het schooljaar geen tijd had. Elke dag geef ik me zelf wat klusjes en natuurlijk mag een "pauze" dan niet ontbreken.
 
'S middags verwende ik mezelf met een variant van dit recept. Ik voegde er rode, gele en oranje paprika aan toe. Jam!

Na papa en mijn auto te wassen verdien ik toch een glaasje drinken?!
Ik gebruik altijd per persoon: 2 sinaasappels, 1 roze pompelmoes en 1 citroen. Het is een gezond drankje dat ideaal is voor als je hard hebt gewerkt ;) .
 
Er ligt nog wat label werk op me te wachten. Veel grief van mijn stage dat ik nu eens goed wil sorteren, zodat ik later alles makkelijk terug vind.

 
Ik maak graag lasagne. Ik ben wel dan 2 uur aan het koken ( met veel groenten, elk apart bereid), maar het is papa zijn lieveling 's gerecht. Het grappige is dat hij geen pasta lust. Als ik dan zeg dat lasagne ook pasta is zegt hij altijd " dat is niet het zelfde"!. Ach ik laat hem dan daar maar in geloven.

s' Avonds kwam mijn zusje langs ( Eline). Samen dronken we dan maar een caipirinha. We kregen het idee om te beginnen dansen ( met de Wii). Wat hebben we gelachen! Daar stonden we dan, met de gordijnen dicht, te dansen. Zo was mijn dag weer om voor ik het wist! Ach gelukkig begint school nog niet direct ;)

Groetjes charlotte



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten