zondag 25 augustus 2013

Mijn dag kan niet meer stuk!

Zoals de titel van dit bericht verklapt kan mijn dag niet meer stuk! Ik ga soms mee met mijn oma, pepe en mijn oma haar zus en man naar de rommelmarkt. Ik had me voorgenomen om niets te kopen tenzij het een prachtige blikken doos was of iets dat echt uniek was. Ik had vorige week nog 4 schilderijen gekocht dus deze week mocht ik niet veel kopen.

Vorige week had ik nog een gesprek met mijn mama over een polaroid. Thuis hebben we er nog enen liggen van de jaren 90, die werkt nog perfect. Ik zei dat we nog eens achter een cassette moesten zodat we nog eens wat foto's konden trekken.

Daar lag hij dan, nog in de verpakking. Nooit gebruikt dus zo goed als nieuw. Ik kon ter plaatse de rommelmarkt bij elkaar roepen. Ik was zo blij dat ik mijn enthousiasme niet kon weg steken. Met een neutraal gezicht ging ik naar de meneer van het kraam. Hij vroeg 3 euro ( niets dus) en ik zei dan toch nog maar " 2 euro, dan koop ik hem". Daar ging ik dan met mijn polaroid met een smile tot achter mijn oren.
Wie meer informatie voor mij heeft over deze polaroid laat het me weten ;).

Deze grote blikken doos met vlinders ( in mijn lievelingskleuren) ging ook nog mee naar huis. Het is mijn eerste blikken doos in die kleur.

Mijn dag kon echt niet meer stuk. Achter de rommelmarkt eten we altijd boterkoeken met een tasje koffie en daarna aperitieven we met een hapje en een glaasje wijn. De dag is dus niet om en hij wordt nog beter. Nu vertrek ik voor pepe zijn verjaardag naar mijn lievelings restaurant. Het is dus vandaag voor mij kerstmis, nieuwjaar, Pasen en mijn verjaardag te samen ( zo voelt het toch).

Wat kan het geluk in een klein hoekje zitten ....

groetjes charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten