dinsdag 20 augustus 2013

Naar Amsterdam

Zondag ochtend vertrok ik met mijn mama naar Amsterdam. Het is een geweldig weekend geworden. Twee dagen rond slenteren, eten, koffie drinken, winkelen... pure ontspanning. De wijk " De Jordaan" kreeg toch mijn voorkeur. Ergens lekker appeltaart eten met een goede koffie, tja beter kan niet he!

Ik toon je met plezier enkel van mijn aankopen ( ben toch zo blij!). Ik wou al een tijdje een opzoek gaan naar een leuk tasje voor mijn fototoestel in te steken. Hoe het tasje er moest uitzien dat wist ik al lang ( bruin, rechthoekig model waar een baksteen zou inpassen, lange oor ,...). Ik liep er direct op in de "lappenmarkt" in de Jordaan die er blijkbaar elke zaterdag en maandag doorgaat ( van 9-13.00).

Dit zijn nog enkele spulletjes die ik vond in de locale winkels.






Wat makkelijke schoenen voor als het schooljaar begint mochten niet ontbreken. Mijn zwak voor uiltjes speelde me soms ook eens parten. Ook mijn zwak voor orenbellen kwam weer eens te boven. Nog veel kleine dingen zijn in mijn bagage beland.

Natuurlijk heb ik ook enkele toeristische dingen bezocht met mijn mama. Ik wil nu al terug gaan naar Amsterdam.  Voor iedereen is er wel iets te vinden in Amsterdam. Ik was wel blij dat ik een zeer centraal gelegen hotel heb gevonden voor een goede prijs. ( de avond er voor geboekt en lag op "De singel")

Groetjes Charlotte

ps.: doe nog mee met de Give-Away klik hier!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje en fototoestel !! :) Heel leuk !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke spulletjes! Wil ook binnenkort graag eens naar Amsterdam. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Geniet van elk moment zou ik zeggen ;). Er zijn veel leuke plaatsen om gewoon een koffie te drinken op het terras en rond je te kijken.

      Groetjes charlotte

      Verwijderen
  3. Wat heb je een gezellige blog! Ik ga je meteen volgen ;).
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, was je toevallig in het Rijks op maandag? Gezien je foto? Dan heb je ons misschien zien lopen, of wij jullie ;) Als echte Amsterdammers waren we er eindelijk ook weer eens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb maandag vooral in de jordaan gezeten en in het oude stadsgedeelde :)

      Verwijderen