donderdag 22 augustus 2013

Onderleggers maken van strijkparels

Nummer één van de onderleggers dat ik wil maken met strijkparels.
Deze doos heb ik nog van mijn mama gekregen. Ik heb enkele oude dozen die ik gebruik al decoratie. Deze past er dus perfect bij.

Ik had al eerder foto's getoond van ons bloementuintje. Deze week is de kleur geel weer de baas. Ik had nooit gedacht dat we er heel de zomer zoveel plezier van gingen hebben, dus het is voor herhaling vatbaar.

Oscar kwam nog even voor de lens zitten. Elke keer als ik met mijn fototoestel rond loop poseert hij direct. Toon hem een fototoestel en je ziet hem echt al gaan klaar zitten.

Hij ging nog even zijn beste vriendin lastig vallen ( knuffel kan ook). Oscar en Vuitton kunnen gewoon niet zonder elkaar. Ze spelen uren samen en vallen dan inslaap terwijl ze tegen elkaar liggen.


Vergeet niet dat er nog een give-away loopt van mij. Meedoen doe je door hier te klikken. Succes alvast!

Groetjes charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten