zaterdag 17 augustus 2013

Reading my postcards... it feels like it is 1907

Hier geniet ik nu eens echt van. Een lekkere koffie met post van verschillende jaren. Dit zijn mijn laatste aanwinsten die ik kocht. Samen met mijn grootouders en ouders ben ik op Moederdag naar een grote rommelmarkt geweest in Doornzele. Wat een geweldige sfeer daar! Er was niet enkel een grote rommelmarkt, maar ook volksspelen en een kleine kermis. Na het rond snuisteren gingen we naar de tent waar we kozen voor een goed biertje ( kriek voor mij en oma en de rest een Augustijn). Ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo gelachen heb. ( Augustijn is blijkbaar een zwaar bier)

De mensen die spulletjes verkochten waren ook echt lief. Er hing een leuke sfeer en je kon er echt leuke dingen kopen voor weinig geld.

Ik verzamel al sinds mijn 10 jaar oude kaartjes en foto's. Ik heb er ondertussen veel en ben fier op mijn collectie met oude sterren en kindercollectie. Bij diegene dat ik gekocht heb zitten er wel bij van meer dan 100jaar! Nu zit ik dus met een tasje koffie te lezen over hoe ze elkaar bedankten voor de suiker die werd opgestuurd en wanneer Edmond zal aanmeren.

Hier zijn alvast enkele kaartjes die ik jullie toch graag wil laten zien.








Ik ga nog wat verder lezen. Nog een prettig weekend!

groetjes charlotte


4 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaarten! heerlijk vind ik dat, wegzwijmelen naar lang vervlogen tijden...
    mooi hoor, zo blijft er een stukje nostalgie in stand..
    Geniet ervan meid, ik geniet met je mee. Thanx xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo gaaf is dat he!! Ik zie ze al helemaal voor me met n romantsch lijstje er om....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kaarten, dat brengt je even ver terug in de tijd als je dan die teksten leest! Geniet er lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen