donderdag 5 september 2013

Daar zijn de spinnen weer!

Het is vandaag voor mij echt duidelijk dat de spinnen er zijn. Ik ben al minstens 10 keer in een spinnenweb gelopen vandaag. Gelukkig ben ik niet bang van spinnen, maar leuk is anders. Vandaag is het voor mij een rustige dag ( gelukkig met zo'n warm weer).
De foto liegt niet van de zon, ze brandt echt vandaag! Als je goed kijkt zie je bij de rozen zelf een spin zitten. Toen ik deze foto's nam moest ik telkens me ontdoen van een spinnenweb. Ach een mens moet wat over hebben voor leuke foto's.

Hoe is het bij jullie thuis? Mijn tuin zit dus vol met spinnen en ik loop er continu in. Zijn jullie bang of net niet bang van spinnen?

Geniet nog van het goede weer!
Groetjes charlotte

2 opmerkingen:

  1. Ik ben alvast geen fan van spinnen ! De laatste dagen hing ik ook al een paar keer in een spinnenweb in de tuin. Brrr . En eergisteren zat er een hele grote in huis! Toen heb ik wel even luid gegild :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow ieeek, ik houd totaal niet van spinnen!
    Maar je plaatjes zijn ( ondanks de spin) erg mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen