zondag 1 december 2013

Van wol naar vilt

Op school mocht ik kiezen uit een aantal workshops. Ik koos voor 2 workshops met drama en muziek en 1 met vilt. Wat was ik nieuwsgierig naar de workshop met vilt! Ik was al even benieuwd naar wat we gingen maken.
We mochten kiezen tussen een touw of een bal met vanbinnen rijst zodat je een "samba" balletje krijgt. Ik ging natuurlijk voor een bal. Wat vond ik het leuk en eigenlijk heel ontspannend. Dit ga ik zeker nog eens doen, maar dan maak ik kleine balletjes voor oorbellen.
Ik kreeg van de mevrouw van de workshop nog wat wol mee naar huis. Hiermee ga ik zeker nog aan de slag! Eerst moet ik nog wel wat taken afwerken voor school en daarna beginnen de examens. Af en toe eens iets maken is dan ook de perfecte ontspanning.  Denken jullie af en toe eens aan mij?

Veel groetjes
Charlotte

3 opmerkingen:

  1. Veel succes met de examens die eraan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dit op school kan doen. Zo leer je nog eens met andere materialen werken. Ik heb zelf ook eens zoiets met vilt gemaakt, en ik vond het erg ontspannend. Succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen