zaterdag 18 januari 2014

Snelle lunch

Je kent dat gevoel wel, het is middag en wat ga ik nu eten? Als ik thuis lunch heb ik toch tijd om iets te maken, maar wat dan? Een tijdje geleden had ik zo staafjes surimi gekocht die per 3 verpakt waren. Een lekkere salade voor op mijn boterham zou niet slecht zijn!

Ik kookte 1 ei, snee 3 staafjes surimi fijn en voegde 1 lepel mayonaise met wat peper en zout toe. Ja, ui kon er ook nog bij maar ik was even lui. Wat smaakte me dat! Ik ben van plan omdat nog vaker te maken. Het is heel handig dat die surimi in een kleine hoeveelheid verpakt zit.

Een lekker tasje koffie met hazelnootsmaak mocht niet ontbreken. Ik ben al heel lang fan van starbucks en deze beker kocht ik me daar een tijdje geleden. Het is makkelijk omdat ik na het eten vaak naar mijn bureau verhuis en dan kan ik mijn koffie makkelijk meenemen en hij blijft langer warm.


Wat is jouw favoriete koffie? Ik drink graag koffie met eventueel melk en graag karamel of hazelnoot smaak als extraatje.

Veel groetjes
 Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten