zondag 23 maart 2014

Gezonde hamburger

Ik eet bijna altijd gezond, heel af en toe komen er wel eens frietjes op tafel en ja chocolade .... Wie kan daar nu niet aan weerstaan? Ik merk wel dat koolhydraten een boosdoener kan zijn bij mij. Een alternatief probeer ik dan te voorzien. Ik had zo'n zin in een hamburger die er voor zou zorgen dat ik zonder honger van tafel ging.

Ik koos voor een kippenburger die ik bakte in lekkere olijfolie.Gele paprika en ajuin stoofde ik even aan. Het broodje is een speciaal dieet broodje met tomaat en basilicum smaak. Het bevat zeer weinig koolhydraten en vult meer dan een gewoon broodje. Een beetje curry ketchup kon ik niet laten. Ik ontdekte 2 jaar geleden de curry ketchup van Hela toen ik in Nederland was. Heerlijk en verslavend! Toch lekker gegeten zonder schuldgevoel. 

veel groetjes 
charlotte 

1 opmerking:

  1. Lekker!

    Wat ik ook erg lekker vind als ik geen brood of minder koolhydraten wil eten is een portie hoemoes, een paar worteltjes en een gebakken ei. Is gewoon smullen! En vult voldoende!

    BeantwoordenVerwijderen