zaterdag 8 maart 2014

Hello sunshine!

Iedereen heeft al lang gezien..... de zon is er en het is zaterdag! Niet dat ik daar nu direct van kan genieten, want ik werk voor mijn stage. Ik heb vorige week mijn klasje ontmoet en die kleine kindjes hebben me al helemaal betoverd. Ik hoop hun dan ook twee leuke weken te bezorgen. 

Genieten van de kleine dingen blijft belangrijk voor mij.


De krokussen staan prachtig. In de tuin bevinden zich zo enkele plaatsen waar telkens wat krokussen staan. Ik geniet van dit bundeltje terwijl ik de kippen eet geef.


Een eenvoudige lunch. Kippenwit met kruiden en zongedroogde tomaatjes er in verwerkt, wat verse paprika en smeerkaas. 


De ijskar reed voorbij! Verplichte pauze rond 15.00. Lekker!

Ik zaaide nog wat tuinkers die al aardig begint te groeien. ( Testje voor stage)

Hoe is jullie zaterdag? Gaat de barbecue deze avond aan? 
Geniet er nog van!

Veel groetjes
Charlotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten