dinsdag 8 april 2014

Stage is gedaan!

Afgelopen vrijdag nam ik na twee weken afscheid van mijn klasje. Wat heb ik genoten van stage! Ik heb ook het goede nieuws gekregen dat ik geslaagd ben voor stage. Wat ga ik het missen om les te geven! Ik voelde me daar zo goed. Ik besef meer en meer dat ik echt een geweldige, leuke toekomst ga hebben als kleuterjuf. Ik hoop dat ik nu toch terug wat meer tijd in mijn blog kan steken want ik laat jullie een beetje in de steek. Laten we beginnen !


Mijn papa zat afgelopen week even in Parijs. Wie is daar nu niet jaloers op? Oke, hij moest wel werken, maar toch :p . Ik vroeg aan hem of hij macarons mee kon brengen. ( I LOVE MACARONS !) Hij vertelde me eerst dat hij geen tijd had om een winkel te gaan zoeken en ik er niet op moest hopen. Leugenaar! De verrassing was wel geslaagd want nu had ik macarons!

Dit weekend heb ik natuurlijk de bloemetjes eens buiten gezet ( figuurlijk), dus ging ik dan maar eens rond in onze tuin achter bloemen/ bloesems die ik mooi vind.


Heerlijk die rozemarijn! 

Twee van mijn drie katten ging mee op mijn "tochtje" in de tuin.

Vuitton dacht echt dat ze een tijger was...


Oscar wou achteraf nog wat knuffel op de bank. Genieten!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Binnenkort hoor je me weer!

Veel groetjes Charlotte

1 opmerking:

  1. Proficiat met het slagen voor de stage!
    Die kleuters hebben fijne weken beleefd! Daar ben ik zeker van. Ik ben zelf oma en lees je blog graag, maar voel mij niet tekort gedaan, "investeren" in kleuters is investeren in de toekomst.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen