vrijdag 22 augustus 2014

De zoo van Antwerpen!

Toen ik klein was ben ik eens met mijn plus-oma Greta naar de dierentuin geweest. Ik heb zoveel leuke herinneringen aan alle momenten met haar. Nu ik studeer is het niet altijd makkelijk om elkaar te zien. Elke zomervakantie maken we daarom een leuke uitstap samen. Dit jaar vroeg ze aan mij of ik eventueel naar de zoo wou met haar. Natuurlijk! Hier zijn enkele foto's !


We waren in de vlindertuin en er waren grote blauwe vlinders. Er waren er niet veel en het was niet makkelijk om ze te fotograferen. Ik was een foto aan het nemen van een vlinder toen ineens een vlinder op mijn hand zat. Iedereen in de vlindertuin stormde op me af en vroeg of ze foto's mochten nemen. Ik vind het een prachtige foto door de kleuren. 



Ik vind (fel gekleurde) vissen wel mooi. Kijken is geen probleem, maar ergens zwemmen waar er vissen zijn lukt niet. Ik heb een hemelse schrik ervan! Wel probeer ik mijn angst te overwinnen, maar het blijft moeilijk.

Deze dikke witlipboomkikker had mijn aandacht direct.


Vogels spreken me altijd aan door hun kleuren. Wat zijn ze prachtig met al hun mooie veren en pluimen.


Maar enkele foto's van mijn trip naar de dierentuin. Ik geef toe dat ik vaak vergat te fotograferen. 

Na de zoo leerde ik Greta starbucks kennen. Even genieten van een grote tas koffie en van neer te zitten. Met de trein gingen we weer richting huis. We wouden allebei nog niet naar huis. De dag was al veel te leuk geweest en we wouden elkaar nog zoveel vertellen. Dan maar even nog iets gaan drinken en de dag afsluiten met een geweldig gevoel. 

Wanneer was jij in de zoo? Zelf vind ik alle dieren leuk, maar heb jij een favoriet?

Veel groetjes
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten