vrijdag 29 augustus 2014

wortel-appel-gember-drankje!

Al een hele zomer probeer ik meer groenten en fruit te eten. Al heel mijn leven eet ik liever fruit en groenten dan snoep of chips. De laatste tijd viel het me op dat ik enkel nog s'avonds er veel van at en overdag niets. Ondertussen zijn we bijna twee maand verder en als het terug wat moeilijker gaat maak ik een smoothie/sapje. Handig voor mee te nemen, maar ook leuk voor thuis je even neer te zetten en tot rust te komen.

Natuurlijk ook handig voor je restjes groenten en fruit op te gebruiken.

Wat ging er deze keer in?

  • 1 wortel
  • 1 appel
  • stukje gember
  • 350cl fruitsap
Alles even mixen en klaar!

Met yoghurt kun je het ook in plaats van fruitsap. De grootte van het stukje gember dat je gebruikt hangt af of je graag gember hebt. Ik gebruikte de grootte van het topje ( eerste vingerkootje) van mijn duim. Dat is een groot stuk en je proeft het goed, maar daar hou ik van.

Veel groetjes
Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten